Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ...ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΤΡΕΛΛΑΣ


φίλος του Ολυμπιακού, μπορεί να γίνει ένας Παναθηναϊκός; ΟΟΟΟΟΧΙ… Δεν του είπα τίποτα και του έδειξα μπασκετικά, γροθιά και 2 δάχτυλα, δηλαδή το δώδεκα! Ωχ και γούσταρα! Έ ΝΑΙ ΡΕ Π@Π@ΡΙΑ 12 ΣΤΑ 13 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ;;; Άντε και του χρόνου με υγεία! ΕΤΣΙ Γ@Μ@ΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ!


Του Τάκη Κόκκινου @


* Άκου να δεις τι έπαθα φίλε Σωκράτη τις προάλλες εκεί στο κέντρο της Αθήνας όπου κατέβηκα για ψώνια, εκεί στην Ερμού.
* Θα μου πεις τώρα εσύ, εγώ ο Τάκης ο Κόκκινος τι δουλειά είχα και πήγα στη «φωλιά» του πράσινου κούκου;;;
* Σωστός ο παίκτης…
* και μιας κι είχα τα ψώνια, δεν καλώ κι έναν φίλο από τα παλιά να κάνουμε και παρέα;
* Τι το ήθελα ο …μαλάκας;;;
* Ο φίλος μου ο Κώστσος ο «γλίτσας» και ξέρετε γιατί τον λέω …γλίτσα, επειδή το μαλλί είναι «βαζελινάτο» και έτσι!
* Εκείνος επειδή ήταν υπό την επήρεια της 12ης «πίπας» του και ξέροντας ότι εγώ του την έκανα, είχε μεγάλο μίσος
* κι εγώ που ο μαλάκας τον ήξερα για φίλο, τον …μαλάκα.
* Και γαμώ την ατυχία μου που θα έλεγε η συγχωρεμένη η Μαλβίνα η Κάραλη η δικιά μας η …κατακόκκινη!
* ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΤΟΠΟ, ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΟΥΣ!
* Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ!
* Άντε ρε Σωκράτη τι έπαθα, ο φουκαράς!
* Καλά κάνεις εσύ και τους …πηδάς και λογαριασμό δεν δίνεις σε κανέναν!
* Κι αρχίζει ο πράσινος και με ψάχνει να δει αν αρχίσω μετά τα φετινά να τον πάρω στο …ψιλό γαζί!
* Κι εγώ, είμαι γιατί παίζω εκτός έδρας «η μπάλα στην κερκίδα»
* ΟΥΦ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΟΜΩΣ…
* Και να η διαιτησία και να ο κακός πατέρας του …πατέρα τους και να ο Τζίγκερ που τους ξίνιζε και ο Βγενό που τους μύριζε!
* Και κάνοντας πλάκα του λέω…
* ΑΝΤΕ ΡΕ «ΠΡΑΣΙΝΟΥΛΙ» ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ …ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΩΣ …ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΕΝΑΣ Παναθηναϊκός ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ …ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ! Χα χα χα
* Και που άλλωστε αν είναι μάγκας και κόζι μπορεί να το πει και να το μετατρέψει σε Παναθηναϊκό αν γουστάρει…
* ΑΣ ΠΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ μάγκας Έλληνας και Παναθηναϊκός ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ «παναθηναΪκή αεροπορία» Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ!!!
* Πω πω πω τι έπαθα ο φουκαράς…
* Τον …χτύπησε ρεύμα κι από φίλος του έγινα εχθρός…
* Κι άρχισε να με στολίζει με κοσμητικά και γερμανικά αίσχιστου είδους…
* ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΣΚΥΛΟΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ – ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΦΙΛΟ – ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΔΑ…
* Θα μου πεις φίλος του Ολυμπιακού, μπορεί να γίνει ένας Παναθηναϊκός;
* ΟΟΟΟΟΧΙ…
* Δεν του είπα τίποτα και του έδειξα μπασκετικά, γροθιά και 2 δάχτυλα, δηλαδή το δώδεκα!
* Και μετά τους έδειξα και το επόμενο, δηλαδή έκανα γροθιά και του σήκωσα μετά, απλά το μεσαίο δάχτυλο! Ωχ και γούσταρα!
* Έ ΝΑΙ ΡΕ Π@Π@ΡΙΑ 12 ΣΤΑ 13 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ;;;
* ΕΤΣΙ Γ@Μ@ΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ!
* Αυτά φίλε Σωκράτη γειαχαραντάν και τα κουκιά μπαγλάμ και τα δέοντα στη παλιοπαρέα στο Πασαλιμάνι…
* ΓΙΟΥΡΓΙΑΑΑΑΑΑ

@ ο Τάκης Κόκκινος είναι «κατακόκκινος» και ζει στην …πρασινοφωλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

e-mail

osfpblog@gmail.com

Αναγνώστες